Cum m-am rasfatat

Saptamana trecuta am vrut sa scriu despre cum am fost eu la coafor sa ma vopsesc. Dar dupa o lunga conversatie a mea cu mine mi-au luat-o razna gandurile... atat de razna ca le-am si pierdut undeva pe drumul dar de ce nu m-am mai vopsit de 6 luni? / pentru ca am vrut sa tin in felul asta doliu. / dar ce e ala doliu, cu ce se mananca si cattine? etc... Si-am schimbat tema la fel ca socoteala de-acasa care nu se potriveste cu cea din targ.

Dar incapatanata cum ma aflu, nu ma las si mai fac o incercare azi. Oi fi eu confundata des cu o adolescenta dar adevarul este ca am o cantitate considerabila de fire albe. Si le-am observat pe toate in ultimele 6 luni pentru ca am hotarat sa nu ma mai vopsesc o vreme. Nu am decis cata sa fie vremea aia: 40 de zile, 6 luni, 1 an. Buni, lacum o stiu, nici nu si-ar fi dorit sa tin eu vreo forma de doliu. Mi-am zis ca intr-o zi cu soare o sa ma trezesc cu dorinta de a ma vopsi. Si asa a si fost.

<Am vrut culoare dar mai mult de-atat am vrut rasfat, in toate formele lui. Am vrut sa salut si sa fiu salutata, sa zambesc si sa mi se zambeasca inapoi. Am vrut sa nu astept. Am vrut o culoare naturala recomandata de un coafor (o fata) care sa ma inteleaga, sa ma asculte si sa aiba curajul si prezenta de spirit sa imi spuna daca ceea ce imidoresc eu pentru parul meu nu se potriveste cu restul fiintei mele. Si ceeel mai important sa nu imi spuna vai fata dar la ce coafor ai fost ultima data, cine te-a tuns in halul asta si ce e cu culoarea asta? Am vrut un baiat care saimi spele parul, sa imi faca masaj si sa imi povesteasca in timpul asta despre produsele pe care le foloseste si ce minuni fac ele pentru parul meu. Am vrut sa stiu pentru ce platesc si am vrut sa platesc cu cardul.

Ei, si le-am obtinut pe toate, norocoasa de mine. Nicoleta a fost dementiala iar in mainile ei produsul si-a facut treaba cum nu se poate mai bine. Cand am plecat de la salon parul meu miroasea bine, era moale, stralucea si se misca natural. M-am surprins uitandu-ma in toate vitrinele mai ceva ca Johnny Bravo.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena