Maestrul vrajitor

Munca mea e foarte faina pentru o fata, zic eu. Imi fac de treaba zi de zi cu produse cosmetice. Si nu oricare, unele pentru par, foarte bune. Se gasesc in saloanele de coafura. Lucrez in domeniul asta de vreo 7 ani si nu o sa ma pot abtine sa scriu din cand in cand si ceva despre par. Cu ocazia asta o tin si pe Manu conectata la trend, ca tot e acasa cu Ilinca de vreo cateva luni. Sa nu care cumva sa se plictiseasca si sa uite.

De vreo trei ani incoace ne viziteaza un domn englez (de fapt australian la origine) foarte priceput intr-ale parului lung. Il cheama Patrick Cameron. Lioara Bradu, pe vremea cand lucra la Elle, l-a numit intr-un articol "maestrul vrajitor". Eu una nu am gasit de atunci cuvinte mai bune pentru a-l caracteriza.

Vine la noi in tara, asa cum am zis, in fiecare an, si tine un seminar-show despre ce stie el sa faca mai bine: coafarea parului lung. Asta o sa se intample si luni, 17 mai, la Teatrul National. Este un eveniment dedicat in primul rand profesionistilor din domeniu, adica hairstilistilor.

Mie imi place de el pentru felul in care tine sala in priza. Este o gazda primitoare, vesela, calda, glumeata, pozitiva... si mai important decat toate astea, explica foarte bine si pe intelesul tuturor tot ceea ce face. Dupa fiecare seminar de-al lui plec chiar si eu, care nu lucrez in domeniu, (adica nu sunt hairstilist) cu impresia ca este foarte usor ce face el si ca pot sa fac si eu acasa. Nu e chiar asa...

Hairstilisti talentati sunt si in Romania, multi. Cu ocazia seminarului lui Patrick Cameron a fost organizat un concurs de fotografie cu tema "Coafuri de Seara". Cine castiga, unul singur, pleaca la Londra la un seminar-tehnic cu "maestrul vrajitor". Aici sunt creatiile lor.

Iar preferatii mei sunt mai jos. As pune banii pe oricare din ei. Dar doar unul va castiga, luni aflam cine.

Alexandra Gramosteanu, Gett's Color Bar, Bucuresti



Cristina Popovici, Salon Centro Dona, Bucuresti



Elena Panculescu, Salon Star Line, Constanta



Gabriela Dumitrescu, Salon Jennyfer, Targoviste



Ildiko Simon, Salon IL di Stil, Tg. Mures



Ionela Dobre, Salon Neo Bluette, Ploiesti



Liviu Veja, Salon IL di Stil, Tg. Mures



Paula Bilea, Hair Studio Steluta Iordache, Timisoara



Simina Cheteles, Salon Fistichiu, Cluj-Napoca



Steluta Iordache, Hair Studio Steluta Iordache, Timisoara

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena