Pink Martini


Sambata la Sala Palatului cei de la Pink Martini au cantat dumnezeieste.


Concertul nu a fost cu lumini orbitoare, nu a avut nici decor pretentios si nici ecrane moderne cu led-uri. Au lipsit proiectiile pline de culoare si dansatorii profesionisti. Pe scena, in fata unei cortine negre si a noastra, a celor 4000+, sub niste reflectoare albastre si cateodata mov, au fost membrii trupei cu instrumentele lor, cu voci minunate si miscari de dans line si pasionale. O, dar cum au cantat! Concertul asta a fost coloana sonora a pasiunii mele.


Am avut locuri bune, demne de niste audiofili cu experienta... poate a contat si asta la toate emotiile puternice care au ajuns la mine.


Pink Martini canta in 14+ limbi iar sambata am calatorit cu ei in timp si spatiu. Si mie-mi place la nebunie sa calatoresc! Cateva melodii instrumentale m-au purat pana in copilarie. Sambata au cantat si o melodie in limba romana: Pana cand nu te iubeam, a Mariei Tanase. Pot sa spun c-am plans?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena