Bob cu bob se umple sacul

Pe mine ma cheama Ioana. Dar putina lume imi spune pe nume si-atat.

Pentru cei mai multi sunt Ioana Mica pentru ca in fiecare grup din care faceam parte la un moment dat se nimerea sa mai fie o Ioana care, clar, era mai mare ca mine (la inaltime). In familie sunt si eu Ioana Mare (la varsta) pentru ca am o nepotica de 5 ani pe care o cheama ca pe mine.

Tata imi vorbeste cu fata lu' tata si imi spune soptit sa fii cuminte! de fiecare data cand plec de acasa; Mama ma intreaba la telefon ce face pusa lu' mama? (prescurtare de la papusa); Reli ma striga Ionele; Tinel ma alinta Mitzi (pentru ca imi plac pisicile, prefer motanii grasi si pufosi, dar si pentru ca am cazut cu bicicleta lui chiar la primele noastre intalniri si in felul asta am ramas mitza biciclista); Buni imi striga de pe balcon drum bun ingeru' lu' buni; Silviu incepea scrisorile cu Ioana mea; Marcel striga de la el din birou Johnson sau Ionescu; Cristina intra in birou dimineata si zice ce faci Jolie?; Claudia, in drum spre geam sa traga jaluzelele, ma intreaba ce faci azi Ioana Bomboana?; Dana mai vine la mine cu o factura si zice Jo avem o problema; Fles imi spune Ionetz; Iar Beatrice cand are vreo intrebare incepe cu Tzucurel?.

Tinel spune ca sunt materialista, Marcel ca sunt de incredere, Cristina ca sunt mai puternica decat cred; Mama ca nu mint; Claudia ca sunt un suflet fain.

Incerc sa ma prezint, o scurta descriere, cateva cuvinte. Obtin ambalajul cu etichetele date de oameni dragi din jurul meu. Continutul... eu nu il stiu prea bine. De-abia incep sa il descopar. Oricum, sper sa aiba gust bun.

Un comentariu:

  1. Si iata cum vorbele nu sunt suficiente pentru a exprima ce simti, ce esti, ce vrei...Curios ca citind randurile scrise de tine, ajung la o concluzie pe care de fapt, in estenta, o stiam: traim intr-o lume superficiala, intr-un ritm nebun, uitam ceea ce suntem, uitam ceea ce conteaza cu adevarat. Te felicit pt initiativa de a scrie ceea ce gandesti. Cred ca asa ajungi sa te cunosti mai bine, si sa exprimi ceea ce esti, ceea ce gandesti...Mi-a facut placere. Te pricepi :)

    RăspundețiȘtergere

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena