Viata la oras

E frumos sa stai in centrul orasului. Eu stau pe la Universitate de vreo cativa ani, asta pentru ca sunt norocoasa posesoare a unei verisoare plecate in Germania. Dar sunt si dezavantaje. Ca doar nimic nu e perfect cum bine zicea un prieten de-al meu: "nu perfectiunea ne atrage (la oameni... completa el)."

Imi place ca am locuri faine la o aruncatura de... picior: cinema-uri uitate de lume de cand cu mall-urile; restaurante foarte utile cand mancarea buna-buna facuta de Reli se termina; se gaseste, clar, si un loc pentru dancing sau pentru o bere cu prietenii; Music Box-ul de unde inchirez filme si care e deschis pana in miez de noapte. Casa e faina ca e mare sau mai bine zis inalta. Taxi-ul vine de fiecare data, nu exista scuza "nu am nimic in zona, reveniti". Am metrou direct pana la serviciu care unde mai pui ca se si goleste cat de cat la Universitate.

Dar...: la non-stop-ul din colt sunt preturi mari; nu am piata decat daca merg cateva statii cu metroul sau tramvaiul; casa este de prin 1938 si aseara de exemplu cand a fost furtuna mare a plouat peste tot, si de peste tot, mai putin in baie; nu mai zic nimic de cutremure. Ehei, cum se compenseaza toate. Cu toate astea, imi pare rau ca trebuie sa ma mut. Cu M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena