Aveti putintica rabdare

Romanul are ceva cu statul la coada. Nu prea sta. Se enerveaza si face scandal chiar si atunci cand nu este cazul. Ieri am fost la Sectia 21 pentru buletin. A doua vizita. Saptamana trecuta, la prima vizita, nu m-am semnat pe ceva hartie. Ieri dimineata m-au sunat sa ma cheme la Sectie sa dau cu subsemnata. Aveau program pana la 19.00 asa ca dupa munca am plecat spre ei. Am ajuns pe la 17.45 si m-am pus la coada. Nu era foarte multa lume, 3 persoane inaintea mea asa ca nu mi se parea normal sa ma bag in fata chiar daca ce aveam eu de facut dura doar cateva minute. Ma rog, in general nu mi se pare normal sa intru in fata. Dar a mai venit un domn, cu aceeasi problema ca si mine. Si bineinteles ca a intrat in fata. Cu gura mare, ca el a mai stat la rand si saptamana trecuta, ca nu e normal sa fie chemat a doua oara, ca nu fost atenti aia, ca una, ca alta. A facut un pic de scandal, toti de la coada au fost de acord: da nene, e nasol, e bataie de joc. Si-a facut omu' treaba si in 5 minute a plecat. Eu, tot la coada.

Inaintea mea era o doamna cu un copil de 14 ani. Foarte suparata ca ea a plecat mai repede de la serviciu, tocmai de la Aurel Vlaicu ca sa fie aici in Militari la 17.00 si el, odorul ei, nu e in stare sa fie punctual, el venind doar de peste drum. Si uite asa am in fata o femeie nervoasa ca trebuie sa stea la coada din cauza copilului ei. Asta nu ar fi nimic daca ar fi tacut din gura. Dar n-am avut eu norocul asta. L-a certat pe copil de fata cu toata lumea de acolo. Eu, rusinata un pic. Dar despre rusinea mea, cu alta ocazie. Copilul asta nu a scos niciun cuvant tot timpul. Nici macar atunci cand ma-sa l-a intrebat: "na, spune acum, cine e dus cu capul? Tu sau eu?" Eu inclin sa cred ca ea are o problema. Nu imi place cand parintii isi cearta copiii in public. Mi se pare ca ii umilesc fara rost. Nu cred ca baiatul, de exemplu, a invatat in felul asta vreo lectie, ba mai mult cred ca a si ramas cu ceva sechele. In fine, nu sunt mama dar nu cred ca educatia copiilor se face cu parul sau cu gura mare in public. Pe mine m-a atins scena asta la rusinea si umilinta pe care o simt si eu.

Intr-un final doamna a tacut. Pe tema asta. Pentru ca dupa aia i-a luat in colimator pe cei de la primirea actelor pentru ca sunt foarte inceti, stau 15 minute la o persoana. Acum simt un pic nevoia sa le apar pe doamnele de la buletine. Ma caracterizeaza treaba asta, sa incerc sa iau apararea celor care sunt atacati. Desi doamnele s-ar putea apara foarte bine si singure pentru ca au niste guri... Ideea aici e ca nu au cum sa scada sub 10 minute la o persoana si 15 minute daca intra 2 persoane. Trebuie sa se uite totusi cu atentie pe actele de proprietate, pe actele de identitate, sa faca poze...

Oricum, am rezolvat problema pentru care venisem. Si asa mi-am petrecut eu ieri vreo 45 de minute la Sectia 21 din Militari. Stand la coada si ascultand parinti frustrati.

Un comentariu:

  1. Uite aici ai dreptate, dar cand esti patita ca mine si cei de la Sectia 21 nu au pic de profesionalism, depui plangere pentru ca ai fost amenintata si agresata si ei te plimba de colo colo si iti spun sa iti retragi plangerea....cum e??!

    RăspundețiȘtergere

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena