Unde-s multi? La mine acasa.

Se dau 2 tari: Germania si Romania. Se mai da o familie cu un copil, care locuieste in Germania si care a hotarat la inceput de vara sa ii ofere baiatului lor de 7 ani, Vlad, o bine-meritata vacanta in Romania, la bunici. Si cum nimic nu dureaza o vesnicie uite asa n-a durat nici vacanta lui Vlad pe piciorul de plai si pe gura de rai. Ieri a trebuit sa bata cale-ntoarsa acasa. A venit sa il recupereze tatal, Gianni. Drumul de intoarcere acasa si totodata la mama loraveau sa il faca impreuna, cu avionul. In momentul asta intervine in povestea mea Zmeul Zmeilor, zis si vamesul roman. La intrebat pe Gianni ce face el singur pe coclauri cu Vlad si daca sotia lui, si totodata mama copilului, stie de planurile lor de calatorie. Normal ca stia si mai mult de-atat ii astepta sa se intoarca acasa. Dar cu toate probele n-a fost chip pe Gianni sa il convinga pe Zmeul Zmeilor ca nu e vorba de un film politist cu rapire de copii si ca ei zboara spre mama si nu dinspre mama. Cum ziceam, n-a fost chip fara o declaratie data de mama cum ca este de acord ca copilul ei sa vina acasa insotit de tata. Si a dat mama declaratie in Germania, a tradus-o si a autentificat-o si n-a fost buna. O fi declaratia ei dar sa scrie cum vreau eu zi-se Zmeul Zmeilor. Si a scris din nou femeia pana cand niciun zbor spre Frankfurt nu a mai fost disponibil ieri.

Si uite asa m-am pomenit eu in casa cu inca 2 masculi, Gianni si Vlad. Rata ajunsese in prag de dupa-amiaza la 4:1. 2 masculi erau deja bine mersi instalati la all inclusive-ul din Miliari Residence (motanii Basescu si Maurice). Urmatorii 2 au venit din pricina legislatiei romanesti fara sens. Si cireasa de pe tort, al 5-lea mascul si ultimul, a fost tata care si-a facut si el rost in ultima clipa de o delegatie la Bucuresti, ocazie buna sa o vada si pe fata lui.

Cel mai greu si cel mai greu mi-a fost ieri sa imi gasesc cuvintele pentru trainingul cum sa ne purtam cu Basescu. Le-am aratat camerele in care nu are acces. Le-am zis ca daca se pune in cadrul usii nu prea au cum sa treaca de el fara sa fie capsati. Le-am zis si ca daca vor sa il mute dintr-o parte in alta recomandat ar fi sa nu il ia in brate cisa ii intinda cutia de cafea sa o miroase ca vine el apoi dupa ea exact ca postasul din reclama. Ma rog, ideea de baza care s-a desprins pana la urma a fost ca nu au altceva de facut decat sa il lase in pace.

Eu cu tata am iesit aseara la pizza si la bere ca era cald si pentru ca mi-am propus ca anul asta sa imi petrec mai mult timp cu el. Gianni si Vlad au ajuns azi acasa la ei cu un avion de dimineata. Nemtii i-au lasat sa plece, romanii nu i-au lasat sa se intoarca.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena