Piatra Craiului

Imi place sa privesc lumea de sus. De-asta imi place sa zbor cu avionul, de-asta am convins-o pe vara-mea sa ne urcam pe Main Tower (dupa ce am cumparat biletele de... lift mi-a zis ca spera, pentru binele meu, ca liftul sa nu fie exterior). Si de-asta imi place la munte.

Luna trecuta visam la vacanta. Si cum nimeni nu ma impiedica sa imi transform visele in realitate, zilele trecute am fost in Piatra Craiului. Cel mai frumos dar si cel mai dificil munte pe care l-am urcat. Am parcurs intr-o zi traseul Plaiul Foii - Refugiul Spirlea - La Lanturi - Vf. La Om - Creasta Pietrei Craiului - Vf. Ascutit - Cabana Curmatura. M-am catarat vreme de 12 ore, de la 7 dimineata la 7 seara. Nu cred ca am mers vreodata mai mult si nu cred ca m-a durut vreodata corpul mai mult.

A meritat sa vad lumea mea de la 2000 si ceva de metri. Acolo sus am fost eu cu mine si-atat. Mi-a placut de lume, de mine si de gandurile mele.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena