Cel mai frumos loc de pe pamant

Dupa ce am mancat la Napoli destula mozarella si am ridicat in slavi busuiocul, m-am urcat in tren si am plecat catre cel mai frumos loc de pe pamant: Coasta Amalfi.


Coasta Amalfi este la sud de Napoli, la o distanta de aprox. 50 km. Incepe cu orasul Sorrento si se termina cu orasul Salerno. 55 de km si 100 de plaje superbe. Ca sa petreci aici cateva zile nu trebuie sa fii putred de bogat. Eu sunt dovada vie - e de ajuns sa iti doresti indeajuns de tare.


De la Napoli la Sorrento am luat trenul, linia Vesuviana. Circula des, la fiecare jumatate de ora, iar drumul dureaza un pic peste 1 ora. Pretul unui bilet este 4 euro. De la Sorrento pana la destinatia mea, oraselul Amalfi, am luat autobuzul Sita care face legatura intre toate oraselele de pe coasta. Biletul costa 7.20 euro si este valabil 24 de ore. Mai sunt si alte tipuri de bilete, cel pentru un drum de ex. costa 2,40 euro. Drumul cu Sita, de la Sorrento la Amalfi dureaza in functie de norocul fiecaruia. Poate dura 1 ora. In cazul meu a durat 2 ore dar cum privelistea este minunata, timpul isi pierde importanta.


Positano, Amalfi si Ravello sunt cele mai cunoscute orasele de pe coasta. Positano este exclusivist, modern si celebru. Amalfi e romantic, intim si linistit iar Ravello, situat si deasupra tuturor, e precum cireasa de pe tort - intim si pitoresc. Dar sufletul meu a ramas la Sorrento. Sorrento este "acasa": primitor si popular. M-as retrage acolo inca de pe-acum. Nu este la fel de celebru ca si cele 3 mentionate mai inainte dar se descurca bine.


De fapt, cel mai frumos loc de pe pamant este acolo unde te simti bine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena