Vacanta de iulie (I): Salina Turda

Pentru luna iulie mi-am propus sa urc pe varfuri de munte dar s-a nimerit fix invers: am coborat spre maruntaiele pamantului. Si nu o data, chiar de doua ori.

Vacanta mea de iulie a fost bogata cu experiente frumoase si surprinzatoare. Salina de la Turda a fost una dintre ele. Turda, desi este orasul in care s-a nascut si a copilarit tatal meu, este un oras sarac, trist si fara prea multe pretentii turistice. Cred ca daca nu am fi avut rude acolo am fi trecut intotdeauna prin Turda ca voda prin loboda.

Dar Salina este atat de frumoasa! Nici nu-mi vine sa cred ca un asemenea loc minunat exista in Romania. Salina de la Turda este amenajata si intretinuta la standarde internationale. La 10-12 grade, cand afara se topeste si sufletul in tine, poti cobora in Salina (cu liftul sau pe scari) sa joci tenis de masa, carti, remi sau sa te dai cu barca (foarte recomandat!). Este amenajat si un loc de joaca pentru copii sau o sala de spectacole.






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena