Reteta de socata

Pentru ca afara e cald si bine (atunci cand nu e urat si ploua, bineinteles) o parte din drumul spre serviciu il parcurg pe jos. Si norocul meu pentru ca asa am dat nas in nas cu o doamna care vindea soc. 1 leu punga “de-un leu”, cu destul soc sa-mi ajunga pana la sfarsit de vara.

Dupa o jumatate de ora, cand am ajuns la serviciu am sunat-o pe mama si mi-a dictat reteta la telefon. Mi-a zis cam asa: Mai ai borcanul ala mare de 5 kile pe care ti l-am adus cu castraveti murati? No, in ala pui apa dar mai lasi liber asa de vreo 3 degete. Mai pui cam 10-12 linguri de zahar si amesteci pana se dizolva. Storci 2 lamai si dai drumu’ inauntru si la suc si la coji. Si vreo 4 ramurele de soc is de-ajuns. Acoperi borcanul cu o farfurie de-aia mica si il dai pe balcon, la soare vreo 3 zile, pana vezi bule sus. Daca nu sta la soare nu iese asa acidulata. Si dupa aia umpli sticle mai mici si le tii in frigider.

Zis, facut, baut.

2 comentarii:

  1. Of, ce as bea si eu o socata... Of-Of-Of :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si eu zic ca e buna socata.. vezi numa daca ii acidulata ca poate sa mai si puște!
    Cand mai vii pe acasa mai da un semn de viata.

    RăspundețiȘtergere

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena