Muzeu si Paine


In ultima luna, vremea romaneasca seamana bine cu cea englezeasca. Plec de acasa imbracata sumar din pricina caldurii si cand ajung la destinatie o ploaie scurta dar puternica ma rezolva pana la piele.

In weekend am fost la Muzeul Satului. Lume, spectacole si agitatie pentru ca se implineau 75 de ani de la infiintare. Am apucat sa fac si eu o plimbare scurta pana m-a prins ploaia.

Niste comercianti vindeau paine de casa cu 20 lei bucata. De ce oare preparatele facute in casa se vand asa de scump? N-ar trebui sa fie ele alternative ieftine la ce gasim la supermaché?

Intoarsa acasa, murata bine de ploaie, am facut din nou paine. Am schimbat reteta pentru ca nu am vrut sa se mai lipeasca aluatul de mine ca timbrul de scrisoare. Am folosit cam 300g faina, 1 plic de drojdie, 1 pahar de apa calduta, 2 oua, 4 linguri de ulei de masline. Am framantat, a crescut si am mancat. Bun-de-tot.

2 comentarii:

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena