1 Iunie

Zilele trecute am primit la serviciu un invitat surpriza. A venit Maria, fetita unei colege.

Dupa ce si-a facut temele, Maria a fost provocata: sa deseneze logo-ul eMAG asa cum il vede ea (ca veni vorba, foarte misto ideea lu’ eMAG!). A primit si regulamentul: logoul este format din cele patru litere albastre ale cuvantului eMAG si peste ele poate pune orice obiect rosu despre care crede ea ca poate reprezenta bucurie pentru cineva. A luat o foaie de hartie si a inceput imediat sa deseneze. M-a impresionat cat de repede i-a venit ideea. Eu inca ma mai gandesc la ce as putea desena.

Mi-a placut sa stau in preajma Mariei. La fel imi place si cand vin in vizita nepotii mei. Copiii sunt o scoala buna, invat multe cand stau cu ei. Vad lucrurile din alta perspectiva, una mai simpla. Nu mai iau asa in serios, ma joc si eu si ma bucur.

Un comentariu:

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena