Simplu

Trebuie sa impartasesc fetelor ceva interesant si simplu despre coafarea parului. Mai exact despre folosirea spumei pentru styling. Am aflat si eu de curand de la colega mea Arabella.

Un pic de background de la mine: spuma pentru styling este unul dintre cele mai folosite si apreciate produse. Cu ajutorul ei obtii cel mai bine volum pentru coafura. Aplicarea ei se face pe parul umed, cu ajutorul mainilor. Adica iti pui prima data spuma in palme, cam cat o mandarina de multa si de mare, si apoi pe par. Din pricina acestei aplicari, eu refuzam sa folosesc spuma acasa. Nu reuseam sa o intind pe tot parul si tot timpul mi se poticneau degetele in suvitele incalcite.

Si uite ca Arabella mi-a dat ideea asta simpla: ca in imaginea de mai sus, sa pun spuma prima data pe peria plata si apoi sa ma pieptan. In felul asta spuma acopera mai bine parul. Am zis ca-i simplu, nu?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena