Wella Professionals Styling

Prin ’82, cand eu ma dadeam mare artista la Buni acasa, Wella lansa fixativul profesional High Hair. Eu si High Hair suntem cam de-o seama iar drumurile noastre s-au intalnit la momentul potrivit.

Pana sa folosesc produse profesionale de styling, faceam un pas in spate de fiecare data cand venea vorba de coafat. Intalnirea cu High Hair a fost o surpriza deosebit de placuta si suntem prieteni buni de mai bine de 8 ani.


In 2011, Wella redefineste stylingul prin lansarea noi game Wella Professionals Styling - o gama performanta, moderna, usor de inteles si de folosit. Si, foarte important, are o mostenire cu care se poate mandri: High Hair.

Eu sunt incantata de rezultate. Parul meu este moale, se misca usor si miroase foarte frumos. Sunt atatea lucruri care imi plac la noua gama de styling incat am facut mai jos o lista:

Numele produselor sunt moderne si interesante. Create Character, Shape Shift, Stay Essential, Smooth Brilliance…

Nu mai trebuie sa imi bat capul cand trebuie sa folosesc un produs sau altul. Dupa ce mi-am spalat parul si e inca ud? / dupa ce l-am uscat? / dupa ce l-am prins cu un elastic si l-am capsat cu cateva agrafe?... Prea multe intrebari... Acum produsele au culori diferite in functie de momentul in care trebuie folosite: cele cu mov se folosesc pe parul umed, cele portocalii pe parul uscat iar cele roz la finalul finalului, pentru finisarea si fixarea coafurii.


Toate produsele miros minunat. Au un parfum care dureaza toata ziua.

Produsele mele preferate sunt Velvet Amplifier, Flowing Form si Stay Essential. Velvet Amplifier este un primer pentru styling, o crema ce pregateste parul pentru coafat la fel cum un primer cosmetic pregateste pielea pentru machiaj. Este o inovatie absoluta in hairstyling. Are o textura catifelata si e foarte placut la atingere. Desi eu sunt destul de conservatoare, produsul e pentru mine o esenta pretioasa.
Flowing Form, o crema cu fixare lejera, face minuni pe parul meu lung: il lasa moale si matasos. Nu mai vreau sa il prind in coada. Stay Essential este Fixativul. Il folosesc zilnic pentru ca e flexibil si miroase demential. Pentru mine e ca un parfum pentru par.

Wella Professionals Styling a fost Provocarea nr. 20: Serviciul
.

Un comentariu:

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena