Placinta cu praz

Prazul e relativ nou pentru mine. L-am descoperit cand am venit la Bucuresti. Pana saptamana trecuta Reli pregatea mancare de praz pentru felul al doilea dar a adaptat putin reteta si a iesit o placinta buna-buna de ne-am lins pe degete.

Ingredientele: 1 kg de praz; 3 morcovi mari; 1 ardei; 500 grame ciuperci; o mana de masline taiate rondele; 3 oua; 2-3 linguri de unt; 2 linguri de gris si inca putin pentru presarat pe foaie; sare, piper; marar, patrunjel tocate marunt; foi Bella pentru placinta.

Prepararea: Prazul, morcovii, ardeiul si ciupercile se taie marunt si se inabusesc in unt. Spre final se adauga si maslinele. Se lasa amestecul la racorit. Zeama pe care o lasa se scurge. Se adauga ouale, piperul, mararul si patrunjelul si se amesteca bine. Se mai adauga si 2 linguri de gris pentru ca amestecul este foarte zemos.

Foile Bella se intind un pic cu sucitorul. Se pune o foaie in tava, se presara pe ea putin gris si se unge cu umplutura de praz dar se lasa liber cam 1 cm e jur imprejur. Marginile se umezesc cu apa. Pe deasupra prazului se pune a doua foaie si se lipeste de prima pe margine. Se inteapa, din loc in loc, cu furculita. Se unge cu un albus batut spuma si se da la cuptor, la 220 grade, pana devine aurie.

Un comentariu:

  1. Arata foarte bine placinta si sunt sigura ca a fost buna. Am facut si eu candva si de atunci apreciez prazul :)

    RăspundețiȘtergere

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena