Filme clasice bune

Pentru Provocarea 24 imi propuneam sa ma uit o noapte intreaga la filme vechi si musai romantice. Am ales 3 filme: Vacanta la Roma, A inceput la Napoli si Marele Gatsby.

La Marele Gatsby am renuntat inainte de jumatate pentru ca nu am putut sa o suport mai mult de-atat pe mironosita/fandosita/saraca-fata-bogata de Daisy. Am decis totusi sa dau sansa cartii ca sa imi imaginez personajele dupa bunul meu plac.

A inceput la Napoli mi-a placut atat de mult incat l-am vazut de 2 ori. Prima data m-am uitat numai si numai la Sophia Loren, ca eu asa femeie frumoasa n-am mai pomenit. A doua oara am reusit sa fiu atenta la tot ansamblul.




Vacanta la Roma avea toate sansele sa imi placa: era cu Roma si cu printese. Ce mi-a placut la filmul asta a fost finalul. Daca Vacanta la Roma ar fi fost filmat in anii 2000 printesa si jurnalistul ar fi ramas impreuna, pozele compromitatoare pentru o printesa s-ar fi publicat pentru ca cineva i le-ar fi furat jurnalistului. El ar fi venit sa ii explice ca nu a fost el devina, ea l-ar fi iertat si ar fi trait fericiti pana la adanci batraneti. Dar Vacanta la Roma din anii ’60 desi e cu printese, nu e un basm si nu se termina cu o nunta ca-n povesti.

Un comentariu:

  1. Am vazut filmul dupa ce am fost la roma, in weekendul de miere :)
    superb oras, ma mai duc :D

    RăspundețiȘtergere

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena