Martini cu fetele


Mie imi plac aniversarile. Pentru ca am o memorie buna cand vine vorba de date - si de cifre in general - in luna martie mai adaug o aniversare pe lista: azi implinesc 1 an de cand sunt proprietareasa de rezidentiala.

In sfarsit un motiv de bucurie! Am si musafiri azi, ambele mame vin in vizita. M-am gandit ca e o ocazie buna sa bem ceva impreuna si sa indeplinesc si Provocarea nr. 18: Alcoolul.

Nu prea am stiut cum sa apuc provocarea asta dar pana la urma eu zic asa: conteaza mult cu cine bei si pentru ce bei. Am ales Martini, o bautura de fete, pentru ca o preferam toate 3.

Mai jos sunt cateva retete care au insotit sticla de Martini. Mai multe informatii si retete se gasesc aici.

Martini Orange
½ Martini Rosso
½ Suc de portocale rosii
Cuburi de gheata
Felii de portocala

Americano by Martini
½ Martini Rosso
½ Martini Bitter
Cuburi de gheata
Felii de portocala
Coaja de lamaie

Un comentariu:

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena