Liftul te ridica, liftul te coboara

Asta-vara, cand veneam in vizita la mine la rezidentiala, vecinii erau foarte prietenosi. De fiecare data cand ma vedeau, ma intrebau cand ma mut. Eu, cu musca pe caciula, le dadeam de rusine tot felul de date: ba august, ba octombrie... In naivitatea mea credeam ca ma tot intreaba pentru ca abia asteapta sa ma mut; pentru ca nu mai pot de dorul meu si de ce simpatica le sunt eu; pentru ca e frumoasa viata la bloc, e gasca faina cu oameni tineri care se distreaza si se simt bine... Cand colo ei aveau nevoie de inca cineva care sa contribuie la cheltuielile comune.

Si ii inteleg. Lifturile minunate, care au creat senzatie cand am venit la prima vizionare (pe bune acum, sunt cele mai misto lifturi pe care le-am vazut), au nevoie de revizie. Au trecut 2 ani de cand au fost date in functiune iar firma care le-a montat ne-a informat, printr-o factura, ca este nevoie de revizie si de inlocuirea pieselor uzate. Asta daca mai vrem sa ne dea autorizatie de functionare. Toata distractia ne costa peste 3000 de euro.

Eu stau la parter si nu folosesc liftul dar platesc lunar aprox. 11 lei pentru intretinerea lui. Cand am intrebat firma de management de ce platesc eu luna de luna bani grei pentru liftul pe care nu il folosesc ca stau la parter, raspunsul a venit prompt cum ca platesc doar intretinrerea lui, nu si consumul. Macar atat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena