Mame adolescente

Imi place emisiunea In Premiera a lui Carmen Avram. O urmaresc in fiecare duminica seara de la ora 21:00 pe Antena 3. Reportajele lui Carmen Avram le urmaresc de ani buni. Imi place de ea, mi se pare o femeie blanda si profesionista. A vorbit azi despre mamele adolescente.

Cand eram in liceu, si sa tot fie vreo 14 ani de-atunci, educatia contraceptiva si sexuala era egala cu zero. In programa nu exista “materia” iar de la ora de dirigentie chiuleam si noi dar si dirigintele.

Un coleg a infiintat organizatia de tineret Generatia ‘79 - ’80 in care m-am inscris si eu. Am fost incantata cand Razvan mi-a propus sa mergem la mare in acea vara, sa impartim pliante pe plaja din Costinesti. Eram in clasa a X-a. L-am intrebat ce trebuie sa fac. Asa m-am inscris in S.E.C.S. si am participat la un curs.

Si asa am ajuns la mare pe gratis si am avut primul contact cu informatii despre contraceptie. Multi oameni, tineri si mai putin tineri, ne luau peste picior cand vedeau pliantele noastre. Nu ma mir deci ca s-a ajuns aici: 30.000 de adolescente nasc anual în România, iar numărul copiilor cu mame minore este de ordinul sutelor de mii.

Un comentariu:

  1. poate acum reusesc :)
    spuneam ca mi-ai trezit amintiri din vremurile in care aveam impresia ca orice e posibil, ca putem face absolut orice...

    RăspundețiȘtergere

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena