Cum am inceput o zi buna

Cateodata, de fapt de cele mai multe ori, lucrurile marunte imi fac ziua buna.

Eu: multumesc pentru rapoarte :-*
Beatrice: si eu pt carte :)
Eu: ce carte?
Beatrice: oscar si tanti roz
Eu: aaa! ti-a placut?
Beatrice: am petrecut o seara inlacrimata dar a fost frumoasa
impresionanta
si nu mai bagi in seama toate rahaturile care te enerveaza zilnic
Eu: true. si eu am fost trista... dar e foarte misto cartea. vezi ca e si teatru dar eu nu am "c*aie" sa ma duc. cred ca o sa plang de la inceput pana la sfarsit
Beatrice: sa te duci la baie sa te speli pe maini
ca scrii cuvinte urate
Eu: :”>
Beatrice: tz tz tz, copil obraznic
lasa ca eu te iubesc oricum :x
Eu: stiiiu. I'm easy to love o:-)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena