Colectez selectiv

Locuiesc la parter. Unde nu e cald si bine, e frig spre foarte frig si sunt vecina cu camera destinata colectarii gunoiului. Dar asta e doar geografie si o sa ma plang mai mult de-atat cu alta ocazie.

In camera vecina de care vorbesc, pubelele de gunoi inchiriate de la Rebu, pe bani grei, sunt asezate soldateste una langa alta. Desi nu prea au cum sa treaca neobservate, 2-3 dintre ele sunt mai tot timpul goale ca si cum n-ar exista. Totusi, gunoi la usa de la intrare e cat China.

Am asistat ieri la o prezentare despre colectarea selectiva a deseurilor. Asa mi-am luat gandul si ochii de la vecinii mei rezidentiali si am hotarat sa ma educ. Incepand de azi ma apuc de colectat selectiv. Nu pentru ca din 10 pet-uri reciclate se poate face un tricou sau din 80 de can-uri reciclate se pot face spitele unei roti de bicicleta ci pentru ca groapa de gunoi nu mai trebuie sa creasca si sa polueze. Hartia, sticla sau plasticul daca ajung la groapa de gunoi nu mai pot fi reciclate pentru ca sunt deja infestate.

Azi am gasit si un punct de colectare aproape de casa. Magazinul Ikea tine si el pasul cu vremurile. Mai multe informatii despre colectarea selectiva se gasesc aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena