Viata e scumpa sau Provocarea 7: Facturile

Recentele afaceri imobiliare incheiate m-au imobilizat cu desavarsire si weekend-ul asta pentru ca dupa ce am platit rata la casa nu prea mi-a ramas mare lucru.

Am facut totusi o vizita cu liftul pana la etajul 7 sa vad cum se vede Bucurestiul de sus si sa ma conving inca o data ca am facut bine alegand apartamentul de la parter. Nu prea mi-a placut cum se vede Militariul de sus asa ca decat sa stau la 7 si sa imi ajunga apa calda mai greu mai bine sa imi fie frig la parter. Viata e un sir lung de compromisuri.

Intoarsa aproape leftera in vastele mele apartamente rezidentiale m-am hotarat sa fac ordine la facturi ca nu cred ca o sa ma viziteze vreo Zana prea curand.

Am constatat dupa cum urmeaza:

1. Rata: 1629 lei (ce-i mai greu a trecut, primul an adica, mai sunt 19, o nimica toata);

2. Intretinere: 618 lei (398 lei reprezinta consumul efectiv al apartamentului, restul sunt fitze de rezidentiala: paza, gunoi si curatenie, deszapezirea parcarii desi eu nu am masina, contabil care lucreaza 8 ore pe saptamana si doar de la mine ia 56 lei... etc. ca nu vreau sa ma mai enervez);

3. Curent: 92 lei (asta e, si plita si cuptorul sunt electrice);

4. Telefon fix + Internet: 59 lei (telefon sa ma auda mama, net ca sa prestez la blog);

Total luna ianuarie: 2398 lei

Viata e scumpa, dom’le. Dar macar e pusa in ordine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena