Cai verzi pe pereti si numai vise implinite!

De ani buni deja, replica lui Robert (Clint Eastwood) din filmul The Bridges of Madison County e preferata mea: the old dreams were good dreams; they didn't work out, but glad I had them. O cunostinta imi spunea ca visele de aia se si numesc asa: pentru ca sunt perfecte, sublime dar ireale. Eu, o incapatanata cum ma aflu, folosesc cel mai des urarea ...si numai vise implinite!

Scrisori catre Julieta e un alt film un sirop american, o comedie romantica la care am plans de numa’ numa’. Primele motive au fost din categoria aaah... ce draguuut... ce romaaantic... vreau si eeeu. La finalul filmului nu mai stiam de ce plang, am devenit un pic iritata de ataaata dragoste perfecta si am declarat razboi si Cenusaresei si sclifositei de Alba ca Zapada si in general tuturor despre care s-a scris ca au trait fericiti pana la adanci batraneti.

Ciudat cum poti fi atat de sigur de viitorul altora fara sa il ghicesti catusi de putin pe al tau. Ma simteam bine impreuna cu Craiul meu. Nu-mi pasa nici de cum aratam si nici de ce faceam. Leneveam in toate momentele libere si simteam ca asa voi trai la nesfarsit: obisnuit. Doi batrani veseli ca in reclamele de la Aspacardin sau ArtroStop. Noi aveam sa ramanem mereu tineri in cuget si-n articulatii si fara artere ingrosate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena