Provocarea 4. Teatrul

Bucurestenii se intorc la teatru si desi ma incearca un sentiment de mandrie, tendinta asta imi cam incurca planurile cu provocarea nr. 4 - mersul la teatru.

Dupa incercarea ratata de saptamana trecuta de a cumpara bilete la Dineu cu Prosti, saptamana asta m-am mobilizat si m-am asezat la coada cu o ora inainte de deschiderea casei de bilete de la TNB. Sfat: oricine vine mai tarziu de ora 9 risca sa stea degeaba.

Vremea m-a surprins destul de neplacut dar m-am bucurat pe de-o parte - mi-am zis ca sigur nu o sa fie lume care sa stea la ditamai coada pe asemenea vreme. M-am inselat dar am avut 3 ore o companie placuta - 2 doamne deosebite care si-au lasat mancarea pe foc, undeva prin Drumul Taberei au venit sa stea la coada pentru Albulescu, Puric, Malaele sau Beligan.

Eu vroiam bilete la Dineu cu Prosti dar cat stateam acolo in frig si vant m-am convins foarte repede ca daca tot am renuntat la caldurica de acasa macar sa o fac lata si sa cumpar bilete la tot ce se poate ca cine stie cand ma mai mobilizez eu asa. La inceput de februarie am abonament la TNB: Dineu cu Prosti, Sinucigasul si Egoistul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena