Schimb de replici

Bunicii sunt niste personaje foarte simpatice si gata oricand sa iti impartaseasca din cunostintele lor. Nu trebuie sa ai mestesugul cuvintelor - marturie stau schimburile de replici de mai jos - pentru ca vorbitul e un dar de-al lor.

Pitesti, la coada la toaleta.
Eu: Au scumpit tariful dar conditiile au ramas aceleasi.
Bunica nr. 1: Da, asa e in Romania. Nepotii mei, olimpici nationali au fost in America anul trecut si mi-au spus ca pe stadion, deci nu intr-un loc pretentios, erau niste toalete foarte curate. Moderne, cu muzica, parfum si crema de maini.

Sebes, la biserica.
Eu: E foarte frig afara. Zilele trecute parca a fost mai cald la pranz.
Bunica nr. 2 - mama si soacra in acelasi timp: Da, asa e. M-a sunat ieri baiatul meu. E in Spania cu nevasta si nepotul meu. Mi-a spus ca e atat de cald la ei, stau pe malul marii in tricou.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena