Nu iese fum fara foc

Sau cum sa aprinzi focul in cuptorul electric. Nimic nu este imposibil pentru mine in bucatarie. Nici macar sa gatesc la flacara intr-un cuptor electric. Cum am procedat, pas cu pas:

Unu: Mi-a fost foame si am avut pofta de ceva nesanatos, cum ar fi carnaciorii.

Doi: Nu am vrut sa-i fac nici la microunde, nici pe plita. Mi-a mai ramas o singura varianta, cuptorul.

Trei: Am incins cuptorul, pe modul grill la 220 grade si am asezat frumusel carnaciorii, unul cate unul ca soldateii, pe ultimul nivel, foooarte aproape de elementele care se incalzesc. Cu cat mai aproape cu atat mai bine.

Patru: Dupa ceva minute, sa tot fie intre 5 si 10 am inceput sa aud niste paraituri-sfaraituri, sunete care m-au bucurat pentru ca masa urma sa fie servita.

Cinci: Dupa alte cateva minute am simtit un miros inecacios, de fum. Mi-am indreptat din nou atentia spre cuptor. Da, de acolo venea fumul dar si ditamai flacara. Voila! Masa urma sa fie amanata o vreme.

Un comentariu:

  1. :) mai bine foloseai o tigaie fara ulei sau cu o picatura de ulei.
    Dar uite asa iti mai faci de lucru:):)

    RăspundețiȘtergere

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena