Brilliance

Am prins un moment de liniste dupa cateva saptamani nebune. Nebune, agitate dar frumoase. Am lucrat impreuna cu oameni dragi la unul dintre proiectele mele preferate: Wella Professionals Care.

Am primit prin iarna multe vorbe de bine despre noua gama de ingrijire. Stiam ca se pregateste ceva minunat dar nu avusesem ocazia sa simt minunea pe parul meu. M-am bucurat deci cand am primit produsele, inainte de toate sunt o consumatoare.

Un ambalaj rosu intens, o forma senzuala si un miros demential. O foarte buna prima impresie. Seara am luat acasa 2 dintre produse, samponul si masca pentru parul vopsit, si le-am testat. Castaniul meu stralucea si imi simteam parul moale si usor. M-am pus in pat sa ma culc dar nu vroiam sa adorm; ma tot foiam ca sa simt cat de bine imi miroase parul - a gutui, violete si lemn de santal. Un regal de rasfat pentru simturile mele.

In secret mi-am dorit un diamant, ca orice fata :). Produsele mele preferate contin praf de diamant!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena