Beneficii incluse

Fat-Frumos a sfidat povestea si s-a imprietenit cu Zmeul. Nu imi este foarte cunoscut parcursul acestei prietenii frumoase dar ieri au ajuns amandoi intr-un impas. Fat-Frumos incercat, se pare, sa aterizeze cu picioarele pe pamant dar si-a rupt glezna. Departe de mine gandul sa dau vina pe Zmeu doar pentru ca e un personaj negativ recunoscut de toata lumea. Oricum, concluzia este ca Fat-Frumos va suferi azi o interventie chirurgicala, sper eu rapida si minora.

Cu vestea asta mi-am adus aminte de interventia mea chirurgicala la mana. A mea nu a fost legata de un Zmeu ci de un troleu dupa care am alergat sa il prind. Da, da... stiu ca dupa troleu si dupa barbati nu se alearga.

Operatia la mana mi-a adus ceva beneficii:
  • Timp de 8 saptamani am avut parte de foarte multa atentie de la toata lumea;
  • Reli, care a avut grija de mine, imi gatea cele mai bune mancaruri, imi taia pana si mancarea in farfurie, imi deschidea dopurile la sticlele de suc, imi rupea hartia igienica;
  • Vara-mea imi umplea timpul liber cu tot felul de iesiri;
  • Am chiulit de la examenul de mate;
  • Parul meu nu a aratat niciodata mai bine: am fost rasfatata, spalata si coafata pentru ca nu puteam sa fac activitatea asta singura acasa;
  • Pentru prima data in viata mea am avut o manichiura de invidiat. Nu puteam sa imi tai singura unghiile asa ca Reli a preluat controlul iar unghiile mele aveau un aspect minunat;
  • Am primit de la vara-mea un ceas nou, super-dragut, cu o curea elastica ca sa pot sa mi-l pot pune singura la mana sanatoasa;
  • Si nu in ultimul rand, puteam si inca mai pot, sa prevad vremea. Daca ma doare vreun pic mana ceva urmeaza sa se intample.

Un comentariu:

  1. Da. Povestea este ca intre timp numitul Fat-Frumos a gasit un doctor priceput, pare-se, si a aranjat cu el un mic get-together intr-o sala sterila unde, imobilizat si nesimtit fiind de la mijloc in jos (da, inclusiv...) va avea loc insurubarea oaselor inapoi. Mai zice la poveste ca personajul cu 2 de F nu poate sa doarma deloc desi ar trebuie sa fie un barbat adevarat si sa nu-l sperie o anestezie epidurala si nici cele 30-40 de minute cat dureaza interventia. Cu toate astea, ambele prospecte il scot din sfera de comfort si ii afecteaza somnul. Tot inafara sferei de comfort este persepctiva celor 2 luni (minim) de carje, la fel ca si perspectiva petrecerii unei bune parti din cele doua luni cu mama lui acasa. O singura variabila are un trend ascendent, si anume durerea din picior (prin ascendent intelegandu-se ca abia se mai simte cu atatea alte ganduri pe cap).

    RăspundețiȘtergere

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena