Dinti albi

De la munte m-am intors cu ceva infectie in... ce au femeile mai de pret: gura. Stomatita, gingivita, cine stie ce si mai ales de la ce. M-am chinuit cateva zile bune pentru ca nu puteam manca mai nimic. Nu ca as fi prietena cu mancarea dar orisicat, nici sa mor de foame.

Partea buna la toata nebunia asta a fost ca mi-am amintit ca am gura. Si dinti pe care nu i-am mai inspectat de ceva vreme asa ca mi-am zis ca ar fi un moment bun sa ma duc la dentist sa imi curat dintii si sa-mi fac un inventar la masele si alte cele. Si mi-am mai zis ca de data asta o sa fiu cu 5 minute mai desteapta decat data trecuta: o sa ma programez la dentistu’ lu’ mama de la Alba, ca tot urma sa merg acasa pentru o nunta, ca sigur e mai ieftin decat la super-fitosul cabinet stomatologic de la parterul blocului meu.

Si intr-adevar a fost mai ieftin. Nu m-a costat nimic. Dintii mei au fost declarati perfecti. La Bucuresti: 250 lei. La Alba: 0 lei ca nu era nici nevoie da’ nici chef. Acum sincer ce-o fi fost in capul meu: vineri dupa-masa pe la ora 5 asa, in plin prag de weekend, toti dintii sunt albi si fara carii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena