Vis de vacanta

Plec din Bucuresti. 2 saptamani. In Germania, la Frankfurt si imprejurimi. E jumatate de vacanta - un training si o vizita scurta la vara-mea si ai ei. E si Reli acolo. Dar vara, chiar si anul asta, cu vremea atat de schimbatoare, ma inspira sa visez la vacanta. Nu am planuri concrete deocamdata dar asta nu ma impiedica sa visez.

Prima data as merge la munte sa obosesc putin pe niste trasee ca imi place si mi-e dor. Pozele sunt din Bucegi dar anul asta as alege Apusenii sau Piatra Craiului.




Apoi, obosita si zambitoare (muntele are efectul asta asupra mea), as merge la mare. Daca ar fi sa nu risc nimic as merge la greci, la Santorini. Aici nu m-as obosi prea tare dar m-as plimba un pic pe insula, in cautare de locuri frumoase uitate de lume. Cu bicicleta mi-ar placea.







Dar cireasa de pe tort ramane pentru mine, pentru totdeauna, Londra. Norocoasa cum sunt, am ajuns la Londra de mai multe ori si mi-a placut de fiecare data la fel de mult. Mi-a placut mult Notting Hill. As sta pe banca si as savura niste capsuni aromate. Cum am si facut de altfel acum 2 ani in asteptarea Madonnei.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena