Sapte

Cristina mi-a spus la Revelion ca l-a intrebat odata pe Silviu ce i-a placut cel mai mult la mine cand eram in liceu iar el ar fi raspuns ca ii placea cum spun sapte (odata = in ziua in care noi doua ne-am cunoscut, acum vreo 7-8 ani, la Bucuresti). Ne-a placut replica.

Aparent fara nicio legatura cu povestea de mai sus, dar mie, cam la 7 ani asa, mi se pune pata bine de tot sa vreau ceva nou, sa vreau sa schimb ceva, sa mi se intample ceva din categoria altceva: la 7 ani m-am mutat de la Sebes la Alba, dupa 7 ani de relatie am provocat cutremure grave, lucrez de 7 ani la aceeasi companie si acum se intampla si aici mari schimbari.

Si tot dupa 7 ani m-am hotarat sa imi inchei socotelile cu facultatea si sa imi scot diploma de licenta (au contribuit la asta ce-i drept si cateva vise repetate care nu imi doresc sa devina realitate). Am mai avut o zbatere in sensul asta prin 2005, la insistentele lu’ mama, dar pe vremea aia trebuia sa adun un pomelnic de semnaturi de la biblioteci, secretariate si camine. Cand realizat cate drumuri am de facut m-am pleostit ca florile lu’ Reli cand am eu grija de ele. Acum, dupa 7 ani, ca sa imi scot diploma de licenta nu mai trebuie sa obtin pomelnicul de semnaturi, merge doar cu buletinul, ca la credite.

Diplomele intarziatilor ca mine se ridica de la Sala Arhive, Cladirea Veche parter. Programul salii este de luni pana joi de la 12:00 la 14:00, vinerea nu se lucreaza cu publicul (eu m-am nimerit prima data, cum bine mi-e stilul, intr-o vineri). Pe langa buletin mai trebuie platita o taxa de 100 lei (se plateste la casierie, in aceeasi cladire, tot la parter) dar inainte de plata e bine de verificat cu doamnele de la Arhive pentru ca eu figuram in dosarul de predare-primire cu ea platita (am recuperat banii).

Cu diploma si cu foaia matricola in mana mi-am amintit ce minunatii de materii am facut: Analiza Senzoriala (aici erau implicate si niste eprubete), Estetica Marfurilor, Falsificarea Marfurilor, Marfuri textile... toate la ASE, la Comert. Ma bate acum gandul de un Master. Nu la ASE.

2 comentarii:

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena