Mamele astea, cum le stiu ele pe toate


Cercetam de dimineata ce filme bune sunt la cinema in weekend-ul asta. Nu prea m-a impresionat nimic dar nu m-am panicat pentru ca am cam somat in ultima perioada la vazutul de filme si cred ca o sa gasesc ceva numai bun de inchiriat la prietenii mei de la Music Box. Zilele trecute am vazut si eu pentru ce-a luat Sandra Bullock Oscarul anul asta. Mi-a placut The Blind Side. Si am si plans, bineinteles, ca sa nu ma dezmint.

Revenind: dupa ce am cercetat prezentul de la cinema am tras un pic cu ochiul si la viitor. In octombrie vine Eat, pray, love, film cu Julia Roberts, realizat dupa cartea deja celebra a lui Elizabeth Gilbert. M-am tot lovit de carte zilele astea, am vazut un numar considerabil de femei citind-o in metrou. Ca pe drept, e o carte de fete.

Am citit Mananca, roaga-te, iubeste acum cateva luni la recomandarea lu’ Reli. Se pricepe sa imi recomande exact cartea de care am nevoie. Imi pune cartea in brate si imi deschide la pasajul pe care trebuie sa il citesc prima data. Asa s-a intamplat cu Mananca, roaga-te, iubeste. Intr-o seara de toamna trecuta eram noi doua in bucatarie si ne faceam de treaba cu mainile. Ea spala vasele, eu il mangaiam constiincioasa pe Basescu, motanul nostru comun. Proaspat intoarsa de la Sibiu (oras minunat pe care obisnuiam sa il vizitez luna de luna datorita amplasarii lui strategice, la jumatatea drumului dintre mine si Fat Frumos) ii povesteam cum m-a lovit o infectie urinara. Ma asculta ea ce ma asculta, pleaca din bucatarie si se intoarce cu o carte. Imi zice ca nu sufar eu de nicio infectie urinara si imi da sa citesc capitolul 100:
"Dar peste cateva saptamani toata distractia s-a razbunat pe mine. Dupa toate acele nopti nedormite si dupa toate acele zile in care am facut dragoste aproape fara oprire, corpul meu a rispostat si m-am pomenit cu o cumplita infectie a vezicii urinare. Suferinta tipica a celor care fac prea mult sex; si care se manifesta cel mai adesea dupa ce te-ai obisnuit sa nu mai faci deloc prea mult sex.
...
- Sunt bolnava, i-am spus. S-a uitat la mine si mi-a spus si ea:
<- Tu bolnava de prea mult sex, Liz.
Am gemut rusinoasa si mi-am ingropat fata in maini. Ea a chicotit si a continuat:
- Tu nu poti tii secret de Wayan."
Mamele astea, cum le stiu ele pe toate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena