Veste buna

„Buna Ioana, am vazut ca iar mi-ai transferat niste bani. Iti multumesc mult de tot inca o data si vreau sa-ti zic ca am strans toata suma de care am nevoie pentru operatie. Plecam pe 21 la Viena. Pe 23 e programata operatia. Sper sa fie totul bine pana la urma. O sa te tin la curent...”

Merci frumos, Mihai

Banii de care vorbeste sunt donati de Marcel, eu doar am apasat niste butoane. Mihai a fost operat in ianuarie de ceea ce se credea atunci a fi o tumoare benigna la femurul stang. Rezultatul post operator a dezvaluit insa natura maligna a tumorii - osteosarcom. A inceput tratamentul oncologic cu citostatice pentru distrugerea eventualelor resturi ale tumorii. Dupa terminarea sedintelor cu citostatice era nevoie de o noua operatie (inlocuirea femurului si a articulatiei sold si poate chiar si genunchi cu proteze speciale interne). Statisticile mondiale indica o rata de vindecare de peste 85% in cazul pacientilor cu osteosarcom detectat la timp si tratat corespunzator.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena