Undo si de la capat

Mi se intampla, foarte des, sa spun lucruri, sa imi para rau si sa ma gandesc, pana obosesc, ca daca as fi spus altceva urmarea ar fi fost alta. In toate cazurile astea simt nevoia in viata mea de un buton de undo.

tu: deci aşa cu facebook-ul :)

eu: of, sherlock... dupa mai bine de o luna ai vazut asta
tu: mda, mai bine mai târziu decât niciodată
eu: te mana curiozitatea sa vezi ce mai fac fara sa intrebi
tu: da, un pic
(in timp se scriam ma gandeam ce blonda am fost cand te-am sters din lista de prieteni. Asta inseamna ca nici eu nu mai pot vedea ce faci tu fara sa te intreb, in cazul in care ma mana curiozitatea).
...
tu: văd c-ai mâncat prăjitură bună
eu: cum?
tu: :)
eu: a, ok. da. prajitura lu' simona.
tu: mda. cum e cu casa?
eu: pe 16 iunie monteaza aia mobila de bucatarie
(nu inteleg cum se pune cap la cap blogul cu persoana. eu m-am cautat si nu m-am gasit).
...
tu: ascult ceva sage francis acuma. e destul de ok
eu: am ascultat pe national aia ca mi i-ai recomandat ultima data
tu: ţi-au plăcut? bloodbuzz ohio, mai ales
eu: da, mi-au placut. ii mai da si guerilla din cand in cand.
tu: da, guerilla m-au surprins într-o zi. au pus The Notwist. sau Nedry. că nu mai ţin minte, dar oricum...
eu da, e unu' care pune genul tau. mai aud si eu melodii pe care le-am auzit prima data la tine.
tu: mda. sunt şi eu bun la ceva. aleg nişte muzică ok câteodată. :)
(Guerilla zice mult prea des pentru mine vremea la Sibiu si Timisoara).


eu:
eh.
sunt cateva lucruri la care te pricepi.

tu: a.
mda.
nu multe, ioana

(mi-au trecut prin minte multe).
...
tu: nu-s prea ok zilele astea
eu: cum adica?
tu: na, nu vreau să discut despre asta
eu: pf. cum simti...
tu: hai, gata


Daca as avea la dispozitie un buton de undo l-as folosi acum.

tu: nu-s prea ok zilele astea
eu: nimeni nu-i perfect :)
tu acum:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena