Icebreak

Anul trecut lansam un produs de styling special dedicat barbatilor - pentru ca barbatii si femeile sunt diferiti, e normal ca si produsele pe care le folosesc sa fie diferite. In timp ce pregateam lansarea am primit pe mail de la o prietena animatia asta:


Asa am inceput sa trag cu ochiul pe net si sa mai citesc chestii haioase despre diferentele dintre femei si barbati. Unele m-au facut sa actionez. De exemplu: se spune ca o femeie are in baie, in medie, cam 437 de obiecte. Iar un barbat are 6. Cand am ajuns acasa am dat fuga in baie si m-am pus pe numarat. Eu: 129, el: 9. Numarul meu este de fapt mult mai mare pentru ca am trisat un pic. Am scos repede din baie saculetul cu bijuterii si nu am numarat agrafa cu agrafa. Si nu inteleg nici acum la ce-mi trebuie 3 mascara si 4 perii de coafat, de acelasi fel, aceeasi marime si toate de proasta calitate.


Sau celebra deja: o femeie cand se rataceste cere indicatii. Un barbat nu se va opri sa ceara indicatii despre drum. Testat. Adevarat. Daca nu m-am invartit cu un prieten prin Sibiu incercand sa ajungem, cu masina, cat mai aproape de restaurantul Butoiul de Aur. Nu se putea intra de pe strada de unde vroia el. Dar s-a incapatanat o vreme. Cand nu ma enerveaza imi place de el.

Iar femeile si pantofii... se spune ca barbatii pot sa-si cumpere in 3 minute o pereche de pantofi. De pe internet. Iar femeile umbla prin magazine 3 saptamani, probeaza sute de pantofi, compara preturi, dupa care nu isi cumpara nimic. Eeeeu... caut de 2 ani perechea perfecta de sandale.


Cu partea asta amuzanta a subiectului femei vs. barbati am inceput prezentarea de lansare. A prins bine. Chestiile haioase in general sau ceva bun de mancare prind bine intotdeauna. Destinde atmosfera si relaxeaza oamenii. Dupa aia mi-e mie mai usor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena