Iasi cu placere

Ma intorc la Iasi dupa 2 ani. Gasca nu mai e aceeasi. Eu nu mai sunt aceeasi. Dar... ocazia e aceeasi, evenimentul Romanian Fashion Week. Si placerea e aceeasi.

Sunt acolo in primul rand in calitate de hairstylist-sitter. Am grija ca celor 15 coafori cu care merg la Iasi sa nu le lipseasca nimic astfel incat sa-si poata face foarte bine treaba pentru care sunt acolo: sa coafeze in 2 zile 300 de modele.

Imi doresc ca anul asta sa gust mai mult orasul. Mi-am propus sa fac asta marti, dupa ce termin cu treburile organizatorice: semnat contracte, pregatit backstage, intalnit cu fotograf etc. Vreau sa termin cartea pe care o citesc in parc, pe banca. Sau pe iarba. Sau intr-o cafenea. La umbra.

Miercuri si joi sunt zile pline de moda. Acum 2 ani au fost (credit foto Pro Image):

Designer Ludmila Corlateanu, debut



Designer Kinga Varga



Designer George Hojbota



Designer Andreea Tincu



Designer Andreea Musat, debut



Designer Andra Clitan

Vineri ma intorc acasa. Numai bine de ziua lu' Reli. Poate-si face tort de-ala bun.

Un comentariu:

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena