Vreau culoare

Si m-am apucat de blog. Si-am intrat in pana de idei. Mai am de fapt cateva dar nu reusesc nicicum sa le conturez zilele astea. Si m-am panicat un pic. De ce m-am apucat de scris? Pentru ca trebuia sa fac ceva, orice, sa imi tin ocupate mintea si mainile. Sa nu mai tremure si sa nu mai ceara. Pentru ca se spune ca scrisul te elibereaza si iti pune ordine in ganduri.

O alta activitate care imi ocupa mintea si mainile este decorarea casei. Am 2 camere, 2 holuri, 1 baie si 1 bucatarie care asteapta sa capete personalitate. Si pentru ca nu prea ma pricep la decorat primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma agit toata. La asta sunt experta. Am inceput sa ma uit pe tot felul de site-uri cu decoratiuni gandindu-ma ca daca vad multe poze o sa pot hotara repede ce imi doresc. La fel am zis si despre vizita la Kika din weekend. Da de unde!

Ce galerii si draperii aleg? Cu ce asortez dulapurile rosii din bucatarie? Ce masa, ce scaune si ce decoratiuni pentru pereti sa aleg? Eu vreau un pic de turcoaz in bucatarie, merge oare? Si ce tapet pun in sufragerie ca sa se potriveasca cu canapeaua albastra si biroul rosu? Stiu sa pun tapet? Merge in dormitor galben cu verde? De ce chiuveta e diferita la culoare de baterie, care la randul ei e diferita de culoarea hotei, care la randul ei e diferita de manerele de la dulapuri? Merge bucataria cu sufrageria si cu dormitorul? De ce Feng Shui zice sa nu pun oglinda la intrare ca eu chiar acolo vreau sa o pun? De ce zice Feng Shui ca trebuie ca mobila sa fie cu colturile rotunjite ca a mea nu le are rotunjite? Sunt colturi si de-aia se si cheama asa, ca daca ar fi rotunde s-ar numi altfel, nu?

Prea multe intrebari si prea putine raspunsuri deocamdata. Ma gandesc ca vin ele raspunsurile cand sunt pregatita sa le primesc. Si cand sunt pregatita sa ma mut. Nu?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena