Ploua cu seriale

Ar trebui sa ni se interzica prin lege sa venim la serviciu in zilele in care ploua. A sunat de dimineata ceasul de nu stiu cate ori si cu mare, mare efort m-am ridicat din pat. Nici nu stiu cum am reusit. As fi stat acasa, cuibarita in pat inca 2 ore cel putin dupa care m-as fi uitat la seriale.

Saptamana trecuta, cand cu montatul bucatariei, mi-am luat o zi libera. Cand se ivesc astfel de ocazii fericite si sunt prin preajma televizorului la ora 16:00, ma uit la Tanar si Nelinistit. Asa am vazut eu miercurea trecuta episodul 3758. Serialul asta a inceput cand eu eram in liceu. Am incetat sa il urmaresc (cu rigurozitate) in clasa a XII-a cand vrand-nevrand a trebuit sa ma apuc de invatat pentru examene. Stabilisem atunci cu Cristi, un coleg de clasa, mare fan al serialului si el, ca o sa ne uitam pe rand si o sa ne povestim ce se intampla. De parca se intampla mare lucru de la o zi la alta. Sau de la o saptamana la alta. Sau chiar de la o luna la alta. Ei... dar alfel sta treaba cand ma uit de 2 ori pe an. Am ramas pur si simplu socata cand am vazut ca Jill este fata lui Catherine. Sweet-Joseph-husband-of-Mary-but-not-the-father-of-Jesus mi-a venit sa zic, citandu-l astfel pe Silviu. Pai astea 2 femei s-au urat atat de mult, atatia ani! In serialul asta chiar e posibil orice: copiii cresc intr-un an cat altii-n 10, actorii se schimba dar personajul continua sa existe...

Multe seriale mi-au mai trecut prin fata ochilor de-a lungul anilor: M*A*S*H, Friends, Who’s the boss, Seinfeld, Dharma&Greg, Everybody loves Raymond, Cheers, Suddenly Susan, 3rd Rock from the Sun, Mad About You, The Nanny, Merlose Place, Ally McBeal, Dawson's Creek NYPD Blue, The X-Files, Chicago Hope, ER, Nikita...

Microbul serialelor s-a reactivat. Traiasca internetul! Am vazut Prison Break cu sufletul la gura. Am pierdut noapte dupa noapte. La inceputul fiecarui episod imi ziceam asta e ultimul la care ma uit si ma culc. Si ziceam asa la 1 noaptea, apoi la 2, apoi la 3... si ma trezeam ca e 5 dimineata si peste 4 ore trebuia sa fiu la serviciu. Au urmat apoi Grey’s Anatomy, 30 Rock, Weeds, Men in Trees, House, How I Met Your Mother...

Ultimul care se adauga la lista este The Good Wife. M-a sedus si m-a abandonat. Ce-o fi fost in capul meu sa ma apuc de un serial la care s-a filmat doar o serie.

Dupa 4 ore si jumatate: am primit pe mail site-ul asta: www.vplay.ro. Ma uit la M*A*S*H, primul episod.

Un comentariu:

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena