Am o dorinta. Cum procedez?

Ce se intampla oare atunci cand imi pun o dorinta? Imi doresc... si acum ce? Unde se duc toate dorintele astea rostite? In acest moment al vietii mele nu vreau sa cred ca totul depinde de mine, ca solutia e in interiorul meu, ca eu si numai eu pot sa imi schimb viata. Am nevoie deci, de cineva pe care sa pot da vina, de cineva care sa fie responsabil de mine, de destinul meu si, in cazul de fata, de dorintele mele. Nu as vrea sa il numesc Dumnezeu, e prea cliseu. O sa ii spun, din lipsa de creativitate, Mr. Big. Cred ca este de gen masculin pentru ca altfel nu am comunica atat de prost si cred ca este Big in sensul cantitativ al cuvantului.

Proverbul ai grija ce-ti doresti ca ti se poate indeplini este foarte bun de mentionat acum. De multe ori mi-a venit in minte, de fapt cam de fiecare data cand imi puneam o dorinta. Iar mai nou, mi-e frica sa-mi doresc ceva. Am ajuns la concluzia ca trebuie sa fiu foarte explicita cu Mr. Big. Din simplul motiv ca nu pricepe intotdeauna nuantele dorintelor mele si atunci cand ii spun dorinta trebuie sa ii spun si conditiile in care vreau sa mi-o indeplineasca. Pentru ca daca nu mi-o indeplineste in conditiile mele nu se pune ca si dorinta indeplinita. Si daca cumva Mr. Big are un sef, un Mr. Bigger de exemplu, la care trebuie sa ii trimita rapoarte zilnice ale activitatii lui... well atunci are o problema de relevanta.

Ieri mi-am dorit pe ascuns sa nu particip la sedinta de azi. Si nu am participat. Dar nu am spus si conditiile. Mr. Big a luat mot a mot dorinta mea si mi-a scos in cale, pe casa scarii, un motan-pisoi, tot tremurand - de frig, de frica si de singuratate s-a dovedit dupa ce l-am dus la doctor. Acum, pe bune: cand am zis ca nu vreau sa particip la sedinta nu am zis ca vreau sa imi scoata un animalut in cale de care sa ma atasez pana la lacrimi... Nu am ajuns la sedinta dar m-am atasat. Din nou. Si-am zis ca nu mai vreau sa las sa mi se lipeasca de suflet nici case, nici oameni, nici animale.

L-am lasat in curte la Studio. Nu l-am luat acasa. Am luat 2 acasa in ultimii 7 ani. Nu ii mai pot salva pe toti. Tot ce am putut sa fac a fost sa il duc intr-o curte. As vrea sa stiu si eu care este partea corpului responsabila cu atasarea. Imi doresc o operatie prin care sa imi fie scoasa. Ups, o alta dorinta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena