Pentru mama

De fiecare data cand plec intr-o calatorie mama mea ma roaga sa ii trimit un sms cand ajung la destinatie. Nu cand ma imbarc, nu cand aterizez, nu cand mi-am luat bagajul, nu cand sunt in taxi... ci atunci cand sunt in camera de hotel. Vrea sa ii scriu ca am ajuns cu bine si ca hotelul e frumos. Asa fac de fiecare data dar mai adaug si cateva picanterii despre locurile in care ajung pentru ca ele ma impresioneaza intotdeauna.


Anul asta mama m-a surprins si mi-a raspuns prin sms. In 2012 a decis sa ia tehnologia in piept si mi-a trimis primul ei sms. Gol. Dar eu am inteles ca se gandea la mine. Nu s-a lasat cu una cu doua si mi l-a trimis la scurt timp si pe al doilea: te pupa mama, imi scria.


Asadar, post-ul asta e pentru mama. Ii arat in cateva fotografii hotelul la care am stat in Marrakech: Sofitel Marrakech Lounge & Spa.


Ce mi-a placut mie tare-tare mult a fost terasa unde luam micul dejun. Mesele de vara erau inconjurate de o gradina frumos decorata cu condimente proaspete plantate... salvie, busuioc, menta... iar bucatarul venea in gradina dimineata si se servea dupa bunul plac.


Fotografii: Evelina Buciu












0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena