Poiana Narciselor

La inceputul anului, o corporatista ca mine are sarcina de serviciu sa isi planifice concediul pentru tot restul anului - o sarcina grea din cauza lipsei acute de finante. Astfel, primul impuls a fost sa spun ca eu nu am ce concediu sa imi planific - nu pot sa ma duc nicaieri pentru ca nu am bani. Dar pentru ca nu ma grabesc din fire, am asteptat si doilea impuls, cel optimist si salvator - mi-am zis ca visele nu costa asa ca n-am decat sa imi planific niste zile libere de vis. Primavara asta mi-am propus sa ma bucur de balconul meu generos si sa merg cu parintii mei la poiana narciselor de la Negrileasa.

Excursia la Negrileasa a fost o zi cu narcise si cu parintii mei. La poiana narciselor de la Negrileasa se ajunge pe drumul Alba Iulia - Zlatna. Se continua spre Abrud dar se intra pe drumul spre Bucium. La intersectia cu Mogos incepe drumul forestier care duce pana la poiana cu narcise.

Se poate ajunge cu masina pana la buza poienei. Masina lui tata e o lady asa ca nu a putut fi fortata sa mearga pe coclauri. Am lasat-o undeva pe drum iar noi am mers pe jos cam o ora si jumatate. Tata, care isi retraieste anii tineretii, a condus mult prea sportiv pentru gusturile mele asa ca decizia de a parcurge ultima bucata de drum pe jos a fost binevenita.

Saptamana viitoare, pe 22 mai, are loc Sarbatoarea Narciselor. Cativa oameni si un tractor amenajau drumul forestier pentru sarbatoarea de saptamana viitoare astfel ca masinile, mici si mari, sa poata ajunge la destinatie fara prea mult efort. Noi am ajuns cu o saptamana inainte de marea sarbatoare si nu prea era lume. Am facut o plimbare frumoasa pe o vreme buna. Peisajul de tara este afectat pe alocuri. Oamenii din Bucium au televiziune prin cablu dar unii inca mai merg la toaleta in fundul curtii. Din pacate, datorita pasunatului, numarul narciselor inflorite scade de la an la an.

2 comentarii:

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena