La piata

Acum cativa ani am fost cu niste prieteni la beraria Warsteiner. Nu stiam locul, iar cand prietenii mei mi-au explicat cum sa ajung acolo mi-am zis Dumnezeule, e la capatul pamantului! Ei, casa mea e pe prima strada la dreapta, dupa capatul pamantului, iar de aici, sa te duci la piata e un act de curaj.

Ultima data cand am facut cumparaturi la piata a fost anul trecut si de atunci nu am mai calcat pe-acolo de frica comerciantilor. Sunt niste balauri cu sapte capete. Pe vremea cand faceam piata in centru la fitze, cei de acolo ma lasau sa imi aleg eu toate legumele si fructele si erau (exagerat de) politicosi. Ei, aici in Militari, daca privirea mea fixeaza pret de numai cateva secunde marfa, nu mai scap de gura comerciantului nici dupa ce am trecut 5 metri de tejgheaua lui si sunt deja luata in colimatorul vorbelor de un altul. Iar daca indraznesc sa pun mana si sa aleg marfa primesc replica haide dom’soara, nu ai incredere in mine? Ma gasesti aici zilnic, nu-mi permit sa vand marfa proasta!

Si de-atunci n-am mai fost la piata, nici singura si nici insotita... pana saptamana trecuta cand a trebuit sa fac aprovizionarea pentru Paste. Sa ma intorc intr-un asemenea loc, de buna voie si nesilita de nimeni, poate fi considerata o miscare gresita. Dar eu sunt experta in a uita iar mintea mea selecteaza si inregistreaza doar amintiri frumoase. N-am pus mana pe rosii si jumatate n-au fost bune de nimic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena