La Multi Ani! sau Provocarea 16: Desertul


Draga Beatrice,

Vreau sa iti spun fix de la inceput ca nu am uitat de ziua ta de nastere. Faptul ca nu ti-am luat cadou nu e deloc relevant. Asteapta sa iti explic patania mea inainte sa ma judeci.

Ieri, in cele cateva ore libere pe care le-am avut la dispozitie, am dat fuga la un mare complex comercial sa iti cumpar cadou. Si nu mica mi-a fost mirarea, sa stii, cand am vazut ca pe card, desi era ziua de salariu, aveam fix 0,47 lei iar magazinul de unde vroiam eu sa iti cumpar cadoul nu primea bonuri de masa. Am fost foarte suparata, cred ca iti poti imagina si sunt convinsa ca stii si cine este responsabil de esecul meu financiar. Iti dau un indiciu: schiaza.

Dar ajunsa in complexul comercial si suparata nevoie mare, mi-am zis sa o fac de tot pe de-a-ndoaselea si sa intru in magazine in care nici cu gandul nu gandeam sa intru vreodata si sa probez haine pe care nu mi le-as cumpara nici in viata asta si nici in urmatoarea.

Asa am descoperit un demachiant care se numeste take the day off. Haios nume, nu-i asa? Am probat pantofi cu toc si haine din matasuri fine dar am intrat si intr-un magazin de blugi care scotea un sunet ciudat de fiecare data cand intra un client. Nu m-am simtit deloc confortabil cu treaba asta. Cum adica sa fiu numarata... si am decis ca eu acolo nu mai intru si nici blugi marca aia nu imi mai cumpar. H&M ameninta de pe un banner sa ne pregatim, in curand, de shopping intens. Uite asa, tot Bucurestiul o sa fie in uniforma iar punga de H&M nu va mai atesta faptul ca purtatorul a calatorit peste hotare. Am gasit si rochia viselor mele recente – alb cu albastru, minunat model si nu e de la raionul de copii.

Revenind la oile noastre, cred ca prietenia, la fel ca si dragostea, trece prin stomac. Iti daruiesc briosele astea impreuna cu toate gandurile mele de bine.

Pofta Buna! si La Multi Ani!

Cu drag,
Mademoiselle

4 comentarii:

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena