Destinatari necunoscuti

Draga Sofer Nesimtit,

imi cer scuze ca azi de dimineata am mers pe trotuar exact cand ai trecut si tu pe-acolo cu asemenea hal de viteza de m-ai stropit toata, din cap pana-n picioare. Literalmente. Nu o sa se mai intample, am hotarat sa imi schimb traseul de mers la serviciu. Tin totusi sa iti multumesc pentru ca a fost o buna ocazie sa testez mascara pe care mi-am cumparat-o: da, este waterproof si da, a meritat banii.

Am avut, in felul asta, un motiv intemeiat sa ma intorc acasa (dupa ce am trecut o data cu bine de haita de caini agitati) sa imi iau telefonul pe care il uitasem. Mi-am uscat parul cu foehnul, mi-am pus paltonul la uscat, mi-am sters poseta si cizmele. Placerea a fost de partea mea.

Imi pare rau ca te-am blestemat pe tine si pe urmatoarele 3 generatii ale tale. Sincer iti spun. Foarte urat din partea mea. Poate te grabeai, la spital sau la multinationala, si nu ai avut timp sa te opresti si sa iti ceri scuze.


Draga Furnizor de Cablu,

sunt foarte fericita ca azi, dupa mai bine de o luna de convorbiri telefonice, am si eu cablu TV. Te-am batut la cap foarte mult, recunosc. Prima data te-am sunat, de buna voie si silita de imprejurari, sa incheiem contract deci sa iti dau bani luna de luna timp de 2 ani.

A doua oara te-am sunat (sau ai sunat tu, nu mai stiu) si ti-am spus ca e treaba ta sa schimbi firul care ajunge din holul blocului la mine in casa astfel incat sa am si eu semnal TV.

A treia oara m-ai sunat (si nu inteleg nici acum de ce) sa ma intrebi cum de nu am incheiat contractul de TV dar ti-am explicat inca o data treaba cu firul care desi imi intra in casa, intra fara semnal. Tu mi-ai zis ca se rezolva in 2 zile. Dar au venit sarbatorile cu mancare si bautura din belsug. Te inteleg, la toti ne-a fost greu.

A patra oara te-am sunat sa iti zic ca nu merge netul (pentru ca nu mergea deloc, nu imi permit sa te sun si sa iti zic ca merge prost, desi cred ca o data am vorbit si pe tema asta). Tu atunci mi-ai zis de IPTV si eu ti-am zis ca vreau.

Am mai vorbit pe tema asta si a cincea oara. Eu te-am intrebat ca daca netul merge in halul in care merge, daca imi mai pui peste si IPTV cat de mult mai prost o sa mearga? Tot atunci ti-am zis ca nu o sa semnez in vecii vecilor cu tine un contract pe 2 ani. Ehei si tu ai zis atunci, probabil ca sa scapi de mine, ca imi dai gratis IPTV cu 25 de canale. Iti multumesc frumos si din suflet. O fi oare gratis? Poate nu am inteles bine, zic. Mai vorbim oricum. A sasea oara o sa fie cu noroc, simt asta.


Draga Tanti de la Paine,

am aflat de la tine si pe pielea mea o lectie foarte importanta despre consultanta: ca nu e gratis. Nu am stiut ca daca te intreb care paine e mai moale si mai buna tu nu o sa imi mai dai restul corect. Nu sunt suparata pe tine, painea mi-a picat bine, am mancat-o, multumesc dar m-a enervat de dimineata Soferul Nesimtit si am zis sa iti scriu si tie cateva randuri.

Salutari la toata lumea,
Mademoiselle

Un comentariu:

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena