Lenea e cucoana mare care n-are de mancare

Stiam eu ca o sa vina si ziua in care mancarea de la mama se va termina. Ma asteptam totusi ca ziua asta sa fie maine-poimaine, nu chiar azi. Concediul asta dintre Craciun si Anul Nou e tare pacatos, in fiecare an: mananc si dorm ca apucata de parca se termina si nu mai prind.

A trebuit deci sa ies din lene, sa imi pun imaginatia la contributie si sa incropesc ceva de mancare. Si cum zilele trecute am observat butonul de pizza la cuptor am zis asta e meniul, nesanatos dar bun!

Blatul l-am cumparat de la Mega Image. Peste el am rasturnat ce am gasit prin frigider: sosul rosu, special pentru paste dar eu nu-s gingasa; rondele verzi de ardei, altele albe de ceapa si cateva ciuperci; o varianta a fost cu carnaciori semi-afumati iar alta cu piept de pui afumat.

Le-am dat la cuptor pret de o convorbire cu prietena mea Ruxandra: 19 minute mai exact dar in timp de ce ne uram La Multi Ani! una alteia, am presarat si putin cascaval ras peste ambele variante.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena