Clean it is!

Experientele mele de proaspata consumatoare de Wella Professionals Care continua sa ma uimeasca. Am fost nevoita (da, nevoita) sa folosesc samponul impotriva matretii, Balance Clean Shampoo.

M-am hotarat acum ceva vreme sa fac ordine in baie. Cum sunt fata strangatoare am gasit un numar considerabil de sampoane. M-am pus deci pe folosit, unul cate unul, ca doar nu era sa le arunc. Decizia asta mi-a foarte confuzat scalpul. De cand ne stim l-am rasfatat si am avut mare grija de el. Pe undeva il si inteleg ca a ripostat atat de ferm fericindu-ma cu o matreata de toata frumusetea.

Greu de crezut dar am ramas fara cuvinte inca de la prima picatura de sampon care mi-a atins palmele - cea mai alba si mai fina crema. Iar spuma atat de bogata si parfumul atat de racoritor, de proaspat si de curat m-au convins sa repet experienta.

Ce sa mai zic acum? Ce bine-mi pare c-am facut matreata! Ce bine-i mai sade la mine in baie!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena