Pregatiri pentru RFW

Am ajuns ieri pe la pranz la Iasi cu o vaga durere de cap de la zborul cu Alenia. As vrea sa ii pot spune avion la magaoaia aia cu care am zburat dar ratiunea si experienta ma impiedica. Dar am ajuns, asta conteaza.

Ziua de ieri trebuia sa fie una de relaxare dar m-am emotionat toata cand am ajuns la hotel si am vazut ca pe lista de cazare eram doar eu si Costel. Asa ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma pun pe cautat hotelurile unde coaforii mei dragi au fost cazati. Al doilea lucru a fost sa ma duc sa mai cumpar agrafe. Asa ca sa fie. Pentru de dimineata cum zice reclama (si chiar numai pentru de dimineata au ajuns).

Si cum a fost cald ieri la Iasi (si mai e si azi) si mai aveam vreo 2 ore pana sa ii intalnesc pe coafori cu designeri m-am aruncat intr-un scaun de paie de la Grill&Chill, am baut o limonada rece si am terminat cartea, asa cum mi-am propus - la umbra. Am terminat
Evanghelia dupa Pilat in targul Iasilor unde mai totul poarta nume de Sfinti. Chiar si cabinetul de medicina dentara de langa hotel - Sf. Maria.

Au urmat apoi, in prag de seara, discutiile coaforilor cu designerii, decoratul backstage-ului (a, sa nu uit pentru anul viitor: niciodata, niciodata dar niciodata nu o sa mai fac autocolante pentru decorat backstage-ul. Trebuie sa gasesc o solutie mai usoara.) si petrecerea de bun venit din Office-ul iesean.

Am apucat sa fac si o plimbare prin oras, dar asa fara nicio tinta clara si bine definita. Dar daca as fi avut una, chiar una indrazneata, cum ar fi de exemplu Londra sau Paris as fi gasit drumul cu siguranta. Aici in Iasi este un indicator care iti arata incotro sa o apuci spre oricare din cele 2 metropole si cati kilometri ai de parcurs.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena