Scortisoara vs. Cuisoare

Reli este matusa mea. Preferata. Si cum imi place mie sa ii spun: mama nr. 2. Ea este sora mamei mele. Cand eram mica imi doream 2 lucruri in ceea ce o priveste: cand ma fac mare sa fiu ca ea si, intr-un mare secret, vroiam ca ea sa fie mama mea (sau sotia tatalui meu. Nu stiu exact in ce sens am gandit-o pe asta).

Lui Reli ii place sa citeasca. Sunt weekend-uri in care doar asta face. Are multe carti, apartamentul ei este pentru mine o mini-librarie. Eu de acolo imi aleg cartile sau mai bine zis mi le recomanda ea. Acum citesc Vrajitoarea trebuie sa moara, o carte in care sunt explicate de un psiholog basmele pentru copii. Foarte interesante abordari si explicatii am descoperit in cartea asta. O sa revin la subiect cu alta ocazie.

Si unde mai pui ca Reli si gateste foarte bine. Ea zice ca nu ii place sa stea in bucatarie si sa gateasca. Dar mie imi vine greu sa cred asta pentru ca altfel nu ar iesi atat de buna mancarea.


Weekend-ul trecut mi-a gatit trio-ul preferat: ciorba de pui cu tarhon, tocanita de pui cu cartofi noi si placinta cu mere. Bune de tot. Chiar si placinta, la care a gresit un ingredient. A pus cuisoare in mere, in loc de scortisoara. Nu s-a prins decat cand placinta era la cuptor iar in casa mirosea, bine ce-i drept, a vin fiert. Recomand greseala.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena