Passion is in fashion

Reli imi spunea adesea, in tineretile mele, ca sunt cu capul in nori si ca ar fi spre interesul meu sa fiu cat de cat atenta la ce se intampla in jur. Foarte adevarat. Si atunci, dar si acum. Sunt atat de aiurita incat poti sa ma implici in organizarea unei petreceri surpriza in cinstea mea, fara sa-mi dau seama ca pun umarul la treaba.


Intr-o frumoasa zi de vineri, un buchet mare de flori statea bine pitit sub biroul Cristianei. Din pura intamplare l-am observat, fara sa fac vreo legatura cu ziua mea. Era totusi cu o zi inainte de sarbatoarea asupra careia plutea de vreo cateva zile si o mini-depresie de 30+ ani. Nu mi s-a parut nimic ciudat pentru ca o stiam pe Cristiana capabila de cele mai nastrusnice si originale idei.


Pe langa frumosul buchet de flori, evident al meu, si felicitarea plina cu ganduri bune, am primit si un Lego City. Pentru cine inca nu a aflat, Lego este noua mea dragoste. A fost dragoste la prima vedere si a inceput in luna ianuarie, in jurul pranzului. Incerc sa nu transform aceasta dragoste in obsesie asa ca mi-am impus o limita de 1 lego/luna. Pana acum colectia mea a strans 5 jucarii. Glumele pe seama mea sunt mai multe.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Mademoiselle Oui, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena